Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
15

Napok óta akarok írni, de nem jön össze, nem szánok rá időt, mert hosszú lenne. Úgy gondolom. Magamban meg már átrágtam egy csomószor a témákat. (fuck logic O_o)

Múlt héten hétfőtől már nem azt csinálom, amit utáltam mert nehéz. (egy hét alatt erről sem írtam? gg! :D) Már nem kell megdögleni munka közben. 

tumblr_inline_nqig86l2cb1rl2r40_500_1.gif

Megcsináltam!!!44!

Szerintem már megunták, hogy mindig szólni kellett valamiért, ezért inkább azt tették oda, aki amúgy volt. Úgy örültem, amikor nem engem küldtek oda, hogy nem törődtem a reakciómmal és nyíltan vállaltam, hogy örülök. :D lal Mondjuk azóta már kellett ott lennem egyszer, mert más időpontban mentünk, de remélem ez így is marad, hogy csak olyankor kell. AAAAAH! Másik időpontban menéskor megkérdezte a főnök, hogy holnap is jó lenne-e így és magamat is meglepve azt mondtam, hogy nem. Lehet kezd kinőni a pöcsöm. X'D Annyit készültem rá, hogy jön majd a kérdés, hogy miért nem... de nem kérdezte, csak annyit, hogy akkor mikorra jönnénk másnap, mondtam, hogy "rendesen". Mert ha 2-4 órával később mennénk, ami pihenésileg jobb lenne, akkor megint azt a munkát kellene csinálnom, azt pedig nagyon nem akartam. Azt hiszem jár a tabzs! :D

Szeretek gyógyszereket/vitaminokat szedni, mert ezek amolyan passzív teszekvalamitmagamért dolgok. :D Mivel régebb óta rosszabb a kedvem az átlagosnál, beírtam googlebe, hogy kedélyjavító és rátaláltam a magne b6-ra. Olcsó is, gondoltam kipróbálom, 4. napnál tartok, eddig egy talánt mondanék, ami lehet csak placebóhatás. :D

Mivel magyaráztam itthon?

A tájékoztatóból idéznék:

- Ha fokozott magnézium mennyiségre van szüksége a szervezetnek (pl. terhességben, le­gyengült állapotban, idős korban, sportolás kapcsán).  - a munkám nehéz, ez kapóra jött

Az alábbi néhány tünet együttes előfordulása magnéziumhiányra utalhat és a Magne B6 bevont tabletta szedése javíthat ezeken a tüneteken: átmeneti fáradtság, enyhébb alvászavarok, zsibbadás - ezek is vannak mondjuk (ofc ofc, lehet tényleg csak magnéziumhiányom van?!) (ja, faszt! XDDDDD) (de neeeem, optimistán előre, tényleg hátha.)

És amiért valóban ki akartam próbálni:  idegesség, ingerlékenység, enyhe szorongás.

Milyen szomorú szó ez a szorongás.

 

A többit hagyom máskorra, gondolkodósabb témák.

süti beállítások módosítása